بهترین سرخ کن های برند فیلیپس

بهترین سرخ کن های برند فیلیپس

بهترین سرخ کن های فیلیپس

غذا های سرخ شده معمولا از طعم و مزه دلپذیری برخوردارند که طرفداران بسیاری را به خود جذاب کرده اند .

اما متاسفانه بدلیل استفاده از روغن ها این نوع از غذاها در دسته غذا های سالم قرار نمی گیرند ،برند فیلیپس با در نظر گرفتن این موضوع سرخ کن های بدون روغن را طراحی و وارد بازار کرده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در انواع مدل ها با ظرفیت های مختلف در اختیار خریدارن قرار گرفته اند و نیاز افراد به غذاهای سرخ شده بدون روغن را برطرف کرده است.

برند فیلیپس متعلق به یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیک جهان است که در زمینه تولید محصولات خانگی الکترونیکی،لوازم ارایشی برای مراقبت بهداشتی و محصولات روشنایی محصولات را تولید می کند.

کیفیت محصولات فیلیپس

محصولات این برند کیفیت و کارایی خوبی دارند ،بطوریکه به راحتی میتوان سالیان سال از این محصولات استفاده کرد.

محصولات فیلیپس بدلیل کیفیت بالا و مرغوب بودن انها ،رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس، سیستم ایمنی تعبیه شده در ساختار آن است. به طوری که پایه های آن ضد لغزش و سر خوردن می باشند و برای امنیت بیش تر از پایه های لاستکی برای ثبات بیش تر دستگاه استفاده شده است. هم چنین شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک دکمه، درب سرخ کن را باز نمایید.

جنس بدنه سرخ کن فیلیپس مدل HD9270، از پلاستیک بوده، نمایشگر LED و صفحه کنترل لمسی و هم چنین نشان گر روشن بودن دستگاه، از دیگر ویژگی های سرخ کن فیلیپس به شمار می آید.

طول سیم برق این دستگاه، 80 سانتی متر است ، وزن این محصول 5.5 کیلوگرم،از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه سرخ کن می توان به پخت سریع تر آن نسبت به فر تا 1.5 برابر بیش تر است.

هم چنین شما با استفاده از این سرخ کن می توانید چربی غذا های خود را تا 90 درصد کاهش دهید و سبد غذایی خانواده خود را سالم نگه دارید.

تنها نقطه ضعف این سرخ کن بی نظیر، عدم وجود پنجره شفاف برای کنترل کامل روند پخت می باشد .لازم است بدانید که پس از آماده سازی غذا توسط دستگاه سرخ کن، دستگاه به طور کاملا خودکار خاموش خواهد شد.

تکنولوژی به کار رفته در این محصول فیلیپس، Rapid Air می باشد. مزیت این تکنولوژی بدین صورت است که گردش هوا را در داخل سرخ کن سرعت بخشیده و پخش بو را در زمان سرخ کردن ماده غذایی به حداقل می رساند.


سرخ کن فیلیپس مدل  HD9252

این مدل از سرخ کن های برند فیلیپس دارای قابلیت تنظیم دما ومجهز به تایمر قابل تنظیم است،با استفاده از سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 غذاهای شما با 90 درصد پربی کمتر پخته میشود .

دارای دستگیره و بدنه خنک می باشد و میتوان ذرجه حرارت و زمان را در ان تنظیم نمود، به هنگام اماده شدن غذا زنگ هشدار ان به صدا در می اید و مجهز به تکنولوژی حذف چربی  های اضافه است.قابلیت پخت سریعتر تا 1.5 برابر بیشتر از فر را دارا می باشد و دارای تکنولوژی جریان سریع هوا (Rapid Air) است.

در این مدل از سبد سرخ‌ کن نچسب و قابل شستشو در ماشین‌ ظرفشویی استفاده شده است و دارای قابلیت کباب کردن، پختن و بریان کردن مواد غذایی علاوه بر سرخ کردن می باشد و میتوان با استفاده از این دستگاه مواد غذایی همچون سیب زمینی , اسنک , مرغ , جوجه , همبرگر , سوسیس , گوشت , ماهی , کیک , نان تست , سبزیجات و … را پخت.

 

سرخ کن فیلیپس مدل HD9860

این مدل از سرخ کن های برند فیلیپس از بالاترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس در حال حاضر می باشد که دارای نمایشگر لمسی و سبد سایز بزرگ است که مناسب 6 تا 8 نفر می باشد. سرخ کردن هر نوع مواد غذایی را برای شما در کمترین زمان ممکن راحت و آسان می نماید.سرخ کن فیلیپس مدل HD9860دارای فن تهویه بو می باشد . این دستگاه سرخ کن مجهز به سیستم smart sensing است که قادر به تنظیم خودکار دما و زمان خواهد بود.

این سرخ کن از سری xxl فیلیپس است باتوان مصرفی 2225 وات و با ظرفیت سبد 1.4 کیلوگرم است، این دستگاه همچنین فرایند جدا کردن روغن از غذای شمارا دارد و غذایی بدون روغن به شما تحویل دهد.و همچنین می توانید منوی غذایی مورد دلخواه خود را پس از تنظیم در منوی دستگاه ذخیره نمایید تا در استفادهای بعدی به  راحتی منوی مورد نظر را انتخاب نمایید.شما می توانید به وسیله سیستم keep warm غذای خود را تا مدت ۳۰دقیقه در دمای معین نگهداری کنید.این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی twinturbo star سبب شده سیستم گردش هوای با حرارت بالا در سطح سرخ کن موجب پخت سریع غدا و همچنین کاهش میزان مصرف روغن شود.

تمامی سرخ کن های برند فیلیپس از نطر کاربرد با بکدیگر مشابه هستند و تمامی تفاوت انها در صفحه نمایشگر است که میتوان بصورت انالوگ یا لمسی باشد و در ظرفیت سرخ کن می باشد که بزرگترین حجم ان 8 لیتر یا بیشتر می باشد که مناسب 8 نفر به بالا است .
این سرخ کن ها مناسب مصارف خانگی نیز می باشد و شما می توانید مناسب با تعداد اعضای خانواده انرا تهیه وبرای پخت انواع مواد غذایی و حتی دسر مانند انواع کیک ها استفاده کنید.