غذاساز های فیلیپس

غذاساز های فیلیپس

غذا سازهای  برند فیلیپس

غذاسازها یکی از وسایلی هستند که روند آشپزی را برای کاربران راحت‌تر و کوتاه‌تر می‌کنند از این رو می‌توان ازآنها به عنوان عصای دست آشپزی یاد کرد. برند فیلیپس نیز غذاسازهای متنوع و با کیفیت بسیار زیادی را تولید کرده است که از هر نظر ایده آل بوده و انتخاب فوق العاده خوبی برای خرید و استفاده هستند.

 

مشخصات فنی غذاسازهای فیلیپس

مشخصات فنی غذاسازهای فیلیپس (philips) بسته به کاربردهای دستگاه متفاوت است. به طور کلی غذاسازهای فیلیپس شامل یک خردکن، یک مخلوط کن، سری‌های همزن و تعدادی دیسک رنده هستند اما در برخی  از مدل‌ها مثل HR7778 و یا HR7776 اقلام و لوازم جانبی بیشتری را در بر می‌گیرند و کاربردهای بیشتری مثل آبمیوه گیری، چرخ گوشت، آسیاب و... را در بر می‌گیرند.

یکی از مزیت‌های خرید غذاساز همین چند کاره بودن آنهاست چرا که با خرید یک دستگاه غذاساز از خرید جداگانه چندین وسیله برقی مثل خردکن، مخلوط کن، آسیاب ، آبمیوه گیری، همزن و... بی نیاز خواهید شد و با خرید تنها یک دستگاه تمامی احتیاجات هنگام آشپزی و آماده کردن مواد غذایی را بر طرف خواهید کرد.

موتورهای به کار رفته در غذاسازهای فیلیپس

موتورهای به کار رفته در غذاسازهای فیلیپس از موتورهای بسیار پر قدرت و پر توان هستند. از آنجایی که این دستگاه‌ها چندین عملکرد مختلف را ارائه می‌دهند باید موتورهای قوی و پر قدرتی در آنها به کار رفته باشد تا بتوانند توان کافی برای عملکردهای مختلف دستگاه را تامین کنند. از همین رو موتورهای پر قدرت به کار رفته در غذاسازهای philips از 800 تا 1300 وات توان دارند و سرعت عملکرد این دستگاه‌ها نیز اغلب در چندین سطح مختلف قابل تنظیم است.

بهترین غذاساز فیلیپس

غذاساز مدل HR7778 یکی از بهترین غذاسازهای ساخته شده توسط این کمپانی است که از محصولات بسیار پر فروش در بازار است. این غذاساز یکی از کامل‌ترین دستگاه‌های چند کاره است که تمامی نیاز افراد هنگام آشپزی را برطرف می‌کند این دستگاه 1300 وات توان و 12 سطح سرعت مختلف دارد. بعلاوه دراین دستگاه ازعملکرد پالس و فناوری Power chop نیز برخوردار است.

 

فناوری Power chop چیست؟

یکی از مشکلاتی که اکثر غذاساز ها و خردکن ها با آن مواجه هستند خرد کردن مواد غذایی نرم شده است که به جای خرد شدن باعث پوره شدن و له شدن مواد غذایی می شوند. به همین علت کمپانی فیلیپس در ساخت غذاساز هایش از فناوری Powe chop استفاده کرده است که امکان خرد کردن تمامی مواد غذایی با هر میزان سختی را فراهم کرده است.

 

 

معرفی مدل های غذاسازهای فیلیپس (philips)

همانطور که پیش‌تر گفته شد غذاسازهای فیلیپس تنوع بسیار زیاد و مدل‌های گوناگونی را در بر می‌گیرند که در ادامه به معرفی چند مورد از مدل‌های پر فروش این غذاسازهای با کیفیت و همچنین تکنولوژی و فناوری‌های به کار رفته در ساخت آنها خواهیم پرداخت.

غذاساز فیلیپس مدل HR7530

 

غذاساز فیلیپس مدل HR7530 یکی از غذاسازهای 8 کاره و بسیار با کیفیت است که دارای موتوری بسیار پر قدرت با توان 850 وات و 2 سطح سرعت عملکرد مختلف به همراه عملکرد ضربه‌ای پالس و تقویت کننده توربو است که در دورنگ سفید و مشکی تولید شده است. این دستگاه به صورت همزمان عملکرد خردکن، مخلوط کن، آسیاب، آب مرکبات گیری، همزن، خمیر زن و رنده را ارائه می‌دهد.

غذاساز مدل HR7510 برند فیلیپس

غذاساز مدل HR7510 فیلیپس نیز یکی دیگر از غذاسازهای با کیفیت، کار راه انداز و جمع و جور ساخته شده توسط این کمپانی است که 800 وات توان دارد و تیغه‌های آن از فولاد ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است و ظروف آن نیز از پلاستیک فاقد هر گونه BPA ساخته شده‌اند.

غذاساز فیلیپس مدل HR7776

یکی دیگر از غذاسازهای بسیار با کیفیت و کامل فیلیپس مدل HR7776 است که دارای موتوری با 1300 وات توان بوده و سرعت عملکرد آن نیز در چندین سطح مختلف قابل تنظیم است. این مدل تنها در رنگ مشکی تولید شده است که علاوه بر عملکرد فوق‌العاده عالی ظاهر بسیار شیک و زیبایی نیز دارد.

 

سیستم ایمنی به کار رفته در غذاسازهای فیلیپس

از آنجایی که غذاسازها به دلیل تیغه‌های فوق العاده تیزی که دارند از خطرناک‌ترین لوازم در آشپزخانه به حساب می‌آیند به همین علت کمپانی فیلیپس برای بالا بردن سطح ایمنی محصولات خود از فناوری‌هایی در ساخت غذاسازهایش استفاده کرده است که در صورت قرارگیری نادرست قطعات و چفت نشدن همگی آنها دستگاه به هیچ وجه روشن نمی‌شود و از بروز تمامی خطرات احتمالی جلوگیری می‌شود.